Voice PRO 3.3.13

تبلیغات

Voice PRO 3.3.13

قصد داریم یکی از فوق العاده ترین و بی نظیرترین برنامه های ساخته شده برای گوشی های اندرویدی را معرفی کنیم که توسط این نرم افزار گوشی اندرویدی شما به طور کامل نقش یک کامپیوتر شخصی را تمام و کمال ایفا خواهد کرد . توسط نرم افزار Voice PRO که هم اکنون به معرفی آن می پردازیم قادرید فایل های صوتی خود را با کیفیتی بالا (حتی بهتر از نرم افزارهای مشابه در ویندوز ) ویرایش کنید ، همچنین با کیفیت فوق العاده ای صداها را ضبط کنید . این نرم افزار جز 20 برنامه برتر پولی گوگل پلی با گرانترین مبلغ فروش است که نسخه پولی نرم افزار به صورت کاملا رایگان از طریق Apktops در اختیار شما قرار می گیرد .

جدیدترین نسخه این نرم افزار بسیار پرطرفدار 

به همراه نسخهفول آنلاک و پچ شده  بی نیاز به هر نوع لایسنس و روت و لاکی پچر 

امتیاز در گوگل پلی : 4.4 از 5قیمت نرم افزار در گوگل پلی :  13 دلار !!! 

این نسخه جدیدترین و آخرین نسخه موجود در گوگل پلی و بسیار نایاب است 

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این نرم افزار را از دست ندهید …



همکاری با ما (پست ثابت)

(بهترین انتخاب خدای اندروید)

(یک پیشنهاد ویژه)

(همکاری با ما برای همیشه)

سلام این سایت جدید افتتاح شده.اسمش خدای اندروید هست نیاز به نویسنده های ماهر داره

تا بتونه خودش رو بالا بکشه و معروف شه حتی ممکنه نویسندگان این سایت هم معروف بشن.

پس وقت تلف نکینید و در بخش نظرات ایمیل خودتونو بدید. تاعضوی از نویسندگان معروف و ماهر شوید.

در این سایت شما باید مطالب مربوط به اندروید مانند بازی نرم افزار تم لانچر و...را در سایت قرار بدید.

هم چنین میتوانید با گذاشتن مطالب بیشتر نیز رتبه ومقام نیز در سایت کسب کنید.

با تشکر مدیر سایت خدای اندورید(apk)

 

 



Vine v2.0.3 – شبکه اجتماعی واین

Vine Vine v2.0.3   شبکه اجتماعی واین

{ محبوبترین شبکه اجتماعی برای دستگاه های هوشمند برای اشتراک گذاری ویدئو های کوتاه }

{ امکان اشتراک گذاری ویدئو های شش ثانیه ای برای دوستان }

Vine یا واین ، نام اپلیکیشن یا شبکه ی اجتماعی نسبتا جدیدی می باشد که توانسته است در مدت کوتاهی ، اعتماد بیش از ۴۰ میلیون کاربر اندروید را جلب کند . این شبکه اجتماعی ، داستانی متفاوت و نوین دارد که می توانید در آن با گرفتن ویدئو های ۶ ثانیه ای از خود یا جایی که در آن قرار دارید و ویرایش آن فیلم در همان لحظه ، آنرا برای دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آنها نیز این فیلم را ببینند . همچنین ، می توانید با دیدن ویدئو های دوستانتان ، درباره ی آنهاه دیدگاه های خود را نیز بفرستید .



MX Player v1.7.27 – بهترین پلیر اندروید

{ محبوب ترین و بهترین پلیر اندروید با نزدیک به ۱۰۰ میلیون کاربر }

{ اجرای همه ی فرمت های تصویری و صوتی بروی تبلت یا موبایل شما }

{ پیشنهاد ویژه ی godapk به شما کاربران }

MX Player Pro از دسته اپلیکیشن های اندرویدی می باشد که در زمینه پلیرها تا بحال بسیار موفق بوده است . به این دلیل که این برنامه از همه ی فرمت های رایج و محبوب مانند : MP3 , MP4 , Mkv , 3GP , MPEG , MPG و … بصورت کامل و بدون هیچگونه مشکلی پشتیبانی می کند از بهترین پلیر های روزجهان بشمار می آید . بدون هیچگونه نگرانی از مشکل احتمالی ، با لذت تمام سرگرم تماشای فیلم موردعلاقه ی خود باشید .  شعار این نرم افزار ” بهترین راه لذت بردن از تماشای فیلم ” می باشد . از یگر ویژگی های این پلیر ، مناسب بودن برای استفاده در تبلت های اندروید می باشد . برای آشنایی بیشتر با این پلیر و دریافت آخرین ورژن آن ، ادامه این مطلب را بخوانید .



دانلود فلش پلیر اندروید

دانلود فلش پلیر اندروید

Adobe Flash Player 11.1 Android

 

 

 

تقریبا در تمام سایت ها و صفحات اینترنتی، از Flash استفاده شده است. بسیاری از بازی ها وانیمیشن ها نیز با فرمت Flash تولید میشوند. برای مشاهده فایل های فلش و همچنین نمایش کامل سایت هایی که در آنها از فلش استفاده شده است، نیاز به برنامه فلش پلیر (Flash Player) دارید.

 

قبلا نسخه های مختلفی از فلش پلیر مخصوص ویندوز را در سایت سرزمین دانلود قرار داده ایم. اما در این مطلب، نرم افزار Flash Player مخصوص اندروید را برای شما آماده کرده ایم.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، با نصب فلش پلیر قادر خواهید بود انیمیشن ها و بازی های فلش را بدون دردسر اجرا کنید. همچنین میتوانید سایت هایی که در آنها از فلش استفاده شده است را به طور کامل مشاهده نمایید.



دانلود پخش کننده موسیقی برای اندروید MAVEN Music Player 1.3 Android

دانلود پخش کننده موسیقی برای اندروید

MAVEN Music Player 1.3 Android

 

 

 

 

در روزهای گذشته چند نرم افزار پخش کننده (پلیر) موسیقی برای اندروید به شما معرفی کردیم. در این نرم افزار هم قصد داریم یک موزیک پلیر جدید و حرفه ای مخصوص سیستم عامل اندروید را به شما معرفی کنیم. این نرم افزار بر روی موبایل و تبلت های اندرویدی قابل استفاده است.

 

اپلیکیشن MAVEN Music Player نسبت به سایر پلیرهای اندرویدی سابقه کمتری دارد. اما محیط بسیار زیبا و امکانات فوق العاده آن باعث محبوبیت سریع این اپلیکیشن شده است.

 

در این مطلب میتوانید نسخه جدید این پخش کننده آهنگ را دانلود کنید.



دانلود نرم افزار موزیک پلیر حرفه ای با آرایش فولدربندی

دانلود نرم افزار موزیک پلیر Music Folder Player قدرتمند برای اندروید

نرم افزار های موزیک پلیر

آیا شما هم اکثر اوقات در هنگام پخش فایل های موسیقی ، با مشکل جستوجو و پیدا کردن فایل های خود مواجه هستید؟مشکل شما با دانلود این نرم افزار موزیک پلیر حل است! همانطور که می دانید ، پلیر پیش فرض دستگاه های آندرویدی ، موزیک ها را به حالت آرایش هنرمندان ، پلی لیست ها و… دسته بندی می کنند ، این نوع دسته بندی کاملاً مخالف با فولدر بندی های شماست ؛ اکنون قصد داریم با معرفی یک پلیر جدید ، این مشکل را برای همیشه برطرف کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

Music Folder Player آرایش دوست داشتنی و مرتب فولدر بندی شده در مموری کارت را پیش رویتان قرار می دهد ، به گونه ای که شما تصور کنید که در حال انتخاب و پخش آهنگ ها از طریق نرم افزار فایل منیجر هستید ! قابلیت های گسترده پلیر قدرتمند Music Folder Player تنها در این ویژگی خلاصه نمی شود ! این پلیر دارای ۳ ویدجت مختلف برای هوم اسکرین شماست تا از این طریق بتوانید کنترل مناسب تری را بر روی قطعات در حال پخش داشته باشید ، ممکن است گاهی در حین پخش یک فایل موسیقی در یک فولدر خاص ، ناگهان از اپلیکیشن به طور کامل خارج شوید ؛ پس از آن در صورتی که مجددا وارد Music Folder Player شوید ، دقیقاً در همان فولدر قرار خواهید گرفت ، لازم به ذکر است که فایلی که در آن زمان در حال پخش بوده نیز در همان زمان به حالت Pause درآمده و از ادامه آن Resume می شود. این نرم افزار فولدر بندی ها و محتوای درون فولدرها را در حالت پیش نمایشی مناسبی برایتان به نمایش می گذارد و در حین پخش ، دکمه های کنترل موسیقی را نیز در محلی مناسب و کاربردی تعبیه کرده است. این نرم افزار دارای تعداد فروانای از تنظیمات شخصی سازی است ؛ به گونه ای که اگر در حین رانندگی و یا ورزش باشید ، دکمه های کنترل درشت تر خواهند شد تا به سادگی قابل دسترسی باشند ، همچنین اکولایزر حرفه ای آن دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید. امیدواریم لذت ببرید.

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.