یاد اوری زمان قرض

تبلیغات

یاد اوری زمان قرض

یادآوری زمان قرص با MediSafe Meds & Pill Reminder

کسب امتیاز 4.5 در گوگل پلی

MediSafe Meds & Pill Reminder نام برنامه ای مناسب برای کسانی می باشد که در خانه مریض دارند. این نرم افزار دارای ظاهری جذاب کاربردی ساده می باشد که با استفاده از ان علاوه بر دسترسی به نکات پزشکی و سلامت، همچنین می توانید استفاده های بسیار بیشتری داشته باشید.



دانلود Candy Camera – Selfie Selfies 2.52 نرم افزار عکاسی کندی کمرا اندروید

برنامه عکاسی حرفه ای Candy Camera – Selfie Selfies

با امکان ویرایش عکس در گوشی

بیش از 500 میلیون دانلود در گوگل پلی

کسب امتیاز 4.4 در پلی استور

Candy Camera – Selfie Selfies نام نرم افزاری نام آشنا و محبوب در سایت گوگل پلی می باشد که به منظور ویرایش حرفه ای تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید جلوه های بی نظیر بر روی عکس های خود ایجاد کنید و عکس هایتان را زیبا کنید.



دانلود مرورگر قدرتمند firefox (جدید ترین نسخه)

مرورگر فایرفاکس اندروید Firefox Browser for Android

عرضه شده توسط کمپانی موزیلا

بیش از 500 میلیون دانلود و کسب امتیاز 4.4 در پلی استور

پیشنهاد ویژه سایت خدای اندروید برای کاربران

بنیاد موزیلا با عرضه نرم افزار مرورگر فایرفاکس توانست نام خود را بر سر زبانها انداخته و شهرت جهانی کسب کند. مرورگری که توسط این کمپانی عرضه شد، هم اکنون به عنوان یکی از برترین مرورگرها در نسخه ویندوز شناخته می شود. اما مدتی است که موزیلا به این فکر افتاده است تا مرورگر خود را در میان کاربران اندرویدی نیز به محبوبیت برساند. از همین رو اقدام به عرضه مرورگر Firefox Browser for Android برای کاربرانی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، کرده است که دارندگان گوشی های اندروید امکان استفاده از این مرورگر را در گوشی خود داشته و بتوانند با سرعت بی نظیری اقدام به وبگردی از طریق گوشی یا تبلت اندرویدی خود بنمایند.



دانلود مرورگر قدرتمند گوگل کروم (جدید ترین نسخه)

مرورگر قدرتمند گوگل کروم برای اندروید


با بیش از 1 میلیارد دانلود از گوگل پلی


قابل نصب بر روی سیستم عامل اندروید 4.0 و بالاتر

کسی را نمی توان یافت که از اینترنت استفاده کند اما نام مرورگر قدرتمند گوگل، یعنی کروم – Chrome Browser ، به گوشش نرسیده باشد. مرورگر قدرتمند گوگل به عنوان یکی از سریع ترین، ایمن ترین و بهترین مرورگرها به حساب می آید که سالهاست شاهد عرضه نسخه اندروید برای کاربران این سیستم عامل هستیم و گوگل نیز آپدیت های منظمی برای آن عرضه می کند.



clash of clans update

 

Clash-of-Clans

جدیدترین نسخه بازی Clash of Clans اندروید

مطلب ویژه خدای اندروید

بازی جنگ قبیله ها Clash of Clans که در این پست از سایت godapk به معرفی جدیدترین نسخه آن می پردازیم را می توان یکی از بهترین بازی های آنلاین سال در سبک استراتژی و آنلاین دانست.

در محبوبیت این بازی همین بس که توانسته در گوگل پلی رتبه 4.6 از 5 را به دست آورد. در این بازی شما باید با ابزارهای که در اختیار شما قرار می گیرد یک دهکده ای خاص و منحصر به فرد بسازید و  آن را رونق بخشیده و در جنگ های مختلف که با دهکده های دیگر صورت می گیرد پیروز باشید البته ساخت و بنای دهکده آن چنان که فکر می کنید ساده و پیش و پا افتاده نیست چرا که در این بین باید با مشکلاتی همچون کمبود ابزارها،حمله دشمنان مختلف در حین ساخت دهکده و … دست و پنجه نرم کنید.



.