clash of clans update

تبلیغات

clash of clans update

 

Clash-of-Clans

جدیدترین نسخه بازی Clash of Clans اندروید

مطلب ویژه خدای اندروید

بازی جنگ قبیله ها Clash of Clans که در این پست از سایت godapk به معرفی جدیدترین نسخه آن می پردازیم را می توان یکی از بهترین بازی های آنلاین سال در سبک استراتژی و آنلاین دانست.

در محبوبیت این بازی همین بس که توانسته در گوگل پلی رتبه 4.6 از 5 را به دست آورد. در این بازی شما باید با ابزارهای که در اختیار شما قرار می گیرد یک دهکده ای خاص و منحصر به فرد بسازید و  آن را رونق بخشیده و در جنگ های مختلف که با دهکده های دیگر صورت می گیرد پیروز باشید البته ساخت و بنای دهکده آن چنان که فکر می کنید ساده و پیش و پا افتاده نیست چرا که در این بین باید با مشکلاتی همچون کمبود ابزارها،حمله دشمنان مختلف در حین ساخت دهکده و … دست و پنجه نرم کنید.



Asphalt-8-Airborne Asphalt 8 Airborne 2.2.2a دانلود بازی آسفالت 8 + مود برای اندروید

جدیدترین نسخه آسفالت 8

دارای گرافیک بسیار عالی و طراحی های بی نظیر

با گیم پلی بسیار سرگرم کننده و جذاب در سبک مسابقات ماشین سواری

نسخه معمولی + نسخه مگا مود شده

با امتیاز 4.5 از 5 و نزدیک به 50 میلیون دانلود در گوگل پلی

توجه: نسخه های آماده شده در این مطلب، نسخه های کاملاً اختصاصی APKTOPS به صورت پچ شده هستند. این نسخه ها مشکلات رایج لایسنس که در بازی های گیم لافت دیده می شود را ندارند.

توجه: دیتای بازی برای این نسخه، باید از طریق خود بازی دانلود شود.

سری بازی های Asphalt شرکت Gameloft را می توان از جمله محبوب ترین بازی های سیستم عامل های موبایلی دانست. محبوبیت این دسته از این بازی ها به قدری بالاست که حتی می توان آن ها را با بازی های پر طرفدار کنسول های بازی مقایسه کرد. قسمت هشتم از سری بازی های آسفالت یعنی Asphalt 8 Airborne را می توان یکی از بهترین قسمت ها از سری بازی های آسفالت دانست. گیم پلی بهبود یافته، افزایش جزئیات گرافیکی و محتوای کامل تر نسبت به قسمت های پیشین از جمله پیشرفت های این قسمت می باشد. در این مطلب به معرفی این بازی می پردازیم.



DomiNations 3.1.310 دانلود بازی استراتژیک سلطنت + مود برای اندروید

بازی آنلاین سلطنت DomiNations

با کسب امتیاز 4.3 در گوگل پلی

بازی استراتژیک آنلاین

نسخه معمولی

توجه: دیتای این بازی می بایست از طریق خود بازی دریافت شود.

این روزها بازار بازی های استراتژیک آنلاین گرم است. بازی های استراتژیکی مانند جنگ قبلیه ها، های دی، بوم بیچ و … که توانسته اند به خوبی جای خود را در میان کاربران باز کنند و طرفداران بسیار زیادی نیز به دست بیاورند. از این رو استودیوهای بازیسازی مختلفی اقدام به انتشار بازی های استراتژیک آنلاین نموده اند تا به این ترتیب بتوانند بازی خود را در میان کاربران جا انداخته و به محبوبیت برسند. بسیاری از این بازی ها به تقلید از بازی های محبوب، دارای سبک تکراری هستند و همین موضوع باعث می شود تا نتوانند به موفقیت برسند. اما بسیاری دیگر از همین بازی های استراتژی آنلاین دارای سبک و داستانی جدید هستند که در نهایت رضایت کاربر را به دست خواهند آورد. این بار در سایت ApkTops یکی از همین بازی ها با نام DomiNations را برایتان آماده کرده ایم که توانسته است نظرات کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند.

 



دانلود Angry Birds Epic 1.0.8

دانلود Angry Birds Epic 1.0.8 نسخه جدید بازی پرندگان عصبانی به همراه دیتا برای اندروید

توجه : بازی آنلاین است و برای اجرا نیازمند به اینترنت است 

به همراه تریلری 4 مگابایتی و با کیفیت از بازی 

Angry Birds Epic سری جدید از بازی فوق العاده پرندگان عصبانی است که هم اکنون در Apktops به معرفی جدیدترین نسخه از آن می پردازیم . در این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی جنگ بین خوک ها و پرندگان عصبانی از طریق انواع و اقسام سلاح  و وسایل کشتار صورت می گیرد .

angry-birds-epic-1.0.8-.jpg

همچنین در این نسخه شاهد حضور انواع و اقسام مدل های خوک بر خلاف نسخه های قبلی که فقط یک نوع از این خوک ها وجود داشتند هستیم . بازی دارای گرافیک فوق العاده و گیم پلی بسیار عالیست که پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه نمایید .

 



Final kick v1.0.8

Final kick1 Final kick v1.0.8

{ همراه با امکان انجام بازی بصورت چند نفره }

پنالتی همیشه یکی از هیجان انگیزترین بخش های بازی فوتبال می باشد . چراکه در مدت کمتر از ۵ یا ۱۰ دقیقه نتیجه ی بازی می تواند کاملا تغییر کند . حال تصور کنید که یک بازی بصورت اختصاصی برای زدن پنالتی ساخته شده باشد . بازی Final kick چنین بازی است که می توانید در آن با اتتخاب تیم خود و حریف خود ، به زدن پنالتی مشغول شوید . گرافیک این بازی بسیار بالا می باشد و چهره ی بازیکنان کاملا مشخص می باشد .

همچنین ، در این بازی امکان انجام بازی و زدن پنالتی بصورت چند نفره نیز فراهم شده است و شما می توانید با دوستانتان هیجان موجود در این بازی را برای خود چند برابر کنید و از بازی بیشتر لذت ببرید .



Cut the Rope HD v2.4

Cut%20the%20Rope Cut the Rope HD v2.4

Cut the Rope را به جرئت می توان گفت که یکی از برترین و زیباترین بازی های ساخته شده در جهان برای اندروید می باشد . گرافیک بسیار بالا و داستان بسیار زیبای بازی ، همه دست در دست هم داده اند تا این بازی نزدیک به ۵۰ میلیون طرفدار در سراسر جهان داشته باشد . داستان بازی مربوط به قورباغه ای می باشد که در هر مرحله در صفحه ی بازی ، یک آبنات وجود دارد و باید با برش طناب ها و استفاده از ابزار هایی که بازی در آن مرحله به شما داده است ، استفاده کنید تا بتوانید به مرحله های بعدی راه پیدا کنید . البته بازی به همین سادگی که گفته شد نمی  باشد و در هر جهان از بازی ، ابزار های تازه و جدیدی وجود دارد .

در آپدیت جدید این بازی ، تعداد مراحل به ۲۷۵ عدد افزایش پیدا کرده است و این همان چیزی است که طرفداران این بازی منتظر آن بودند . این بازی در ۱۱ جهان ( باکس ) گوناگون با شرایط و ویژگی های گوناگون انجام میشود . افزوده شدن شخصیت تازه علاوه بر همان قورباغه ی قبلی به همراه مراحل تازه ، در آپدیت تازه ی این بازی زیبای قابل مشاهده می باشد . تمامی دقت و تلاش خود را بکار گیرید تا بتوانید آبنات ها را از میان موانع دشوار همانند تیغ های بسیار تیز ، جریان های برق و ... گذر دهید . در مراحلی که عنکبوت ها وجود دارند ، باید تلاش کنید تا در کمترین زمان ممکن آبنبات را از روی طنابی که عنکبوت رو آن هست ، رها کنید ؛ درغیر اینصورت ، عنکبوت آبنبات را می دزدد و باید دوباره مرحله را انجام دهید.



Bike Race Pro v3.7.1

Bike%20Race%20Pro Bike Race Pro v3.7.1

{ نسخه بدون تبلیغات و در دسترس بودن همه ی مراحل }

{ افزوده شدن مراحل و بایک های جدید }

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به بازی های ورزشی و موتور کراس هستید ، این بازی بسیار عالی و زیبا برای شما مناسب است . Bike Race Pro Games که یک بازی موتور سواری است ، در هر مرحله چالش های گوناگونی برای شما تدارک دیده است که باید با استفاده از توانایی های خود این چالش ها را پشت سر بگذارید و به سطح بعدی بروید و مانع بعدی را تجربه کنید . گرچه شاید در نگاه نخست ، این بازی بسیار ساده و بچه گانه به دید برسد ؛ ولی هنگام انجام آن ، می توانید به هیجان بالای آن پی ببرید .  در بروزرسانی تازه ی این بازی زیبا ، سرعت بازی بسیار افزایش داشته است و در مجموع بازی بهبود زیادی یافته است . طراحی بازی بسیار ساده ولی سرگرم کننده و جذاب میباشد .



MLB.com Home Run Derby 14 v2.0.173380

Home Run Derby MLB.com Home Run Derby 14 v2.0.173380

بازی ورزشی MLB.com Home Run Derby یک بازی هیجان انگیز و زیبا برای دوستداران ورزش بیسبال می باشد . این بازی را وبسایت رسمی لیگ جهانی بیسبال ( MLB ) منتشر کرده است . کیفیت و گرافیک موجود در این بازی بسیار بالا می باشد ؛ بگونه ای که چهره ی بازیکنان کاملا مشخص می باشد و شما می توانید از روی چهره ، بازیکنان را بشناسید .

تمامی قوانین موجود در ورزش بیسبال ، در این بازی نیز وجود دارد و شما باید با رعایت کامل قوانین به رقابت بپردازید . همچنین ، این بازی همه ی بیسبال بازان معروف جهان و همچنین استادیوم ها را دارا می باشد و می توانید با انتخاب بازیکن موردنظر خود ، در لیگ به رقابت بپردازید .

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 7
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
.