Kill Shot Bravo logo Kill Shot Bravo 1.3 دانلود بازی شلیک مرگبار براوو برای اندروید + مود

تبلیغات

Kill Shot Bravo logo Kill Shot Bravo 1.3 دانلود بازی شلیک مرگبار براوو برای اندروید + مود

بازی فوق العده زیبا و مهیج Kill Shot Bravo

نسخه معمولی + نسخه مود شده

گرافیک زیبا با گیم پلی چالش بر انگیز

بیش از 5,000,000 نصب فعال در گوگل پلی

با کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

بازی Kill Shot Bravo یکی از برترین بازی های تیراندازی منتشر شده برای اندروید می باشد که بر روی موبایل ها و تبلت ها اجرا می شود ! این در این بازی شما خودتان را با تفنگ های اسنایپری مرگبار ,سلاح های سبک و سنگین , تیر بار ها و اخرین تجهیزات جنگی مسلح خواهید کرد تا ماموریت ها و مبارزه خود را در عمق مناطق دشمن به پایان برسانید ! بازی شلیک مرگبار براوو از ماموریت ها مراحل بسیار زیبا و مهیجی تشکیل شده که شما را به چالش خواهد کشید !



Rayman Fiesta Run v1.2.1

Rayman Fiesta Run Rayman Fiesta Run v1.2.1

{ امتیاز بالای ۴.۵ از ۵ در گوگل پلی }

{ پیشنهاد ویژه }

Rayman Fiesta Run یک بازی ماجراجویی و سرگرم کننده و البته بسیار زیبا و پرگرافیک می باشد . در این بازی ، با شخص اصلی بازی ، ریمن ، همراه خواهیم شد که موجودی بسیار کنجکاو می باشد . وظیفه شما در این بازی این است که به او کمک کنید تا چالش های گوناگونی را تجربه کند و البته از آنها سالم و زنده ، بیرون آید . این بازی ، به مناسبت کریسمس ، حال و هوای کریسمسی به خود گرفته است و مراحل جذابی هم به آن افزوده شده است . این بازی ، در ۷۵ مرحله ی جذاب و نفس گیر انجام می شود و هم اکنون می توانید آخرین ورژن آنرا بوسیله ی دیتا از gogapk دریافت کنید .



Castle Clash v1.2.47 – بازی آنلاین و بسیار زیبای حمله به دژ

Castle Clash Castle Clash v1.2.47   بازی آنلاین و بسیار زیبای حمله به دژ

{ جزو ۵ بازی برتر آنلاین اندروید }

{ پیشنهاد بسیار ویژه }

{ این بازی با اینترنت موبایل ( GPRS ) و سرعت ۱۲۸ به بالا قابل انجام می باشد }

{ به آخرین ورژن بروزرسانی شد }

Castle Clash یا نابودی دژ ، نام یکی از زیباترین بازی های استراتژیک و آنلاین اندروید می باشد . در این بازی ، باید همه ی ارتش خود را آماده کنید تا بتوانید دشمنان خود را شکست دهید و پیروز شوید . در ابتدا شما باید با ساخت قسمت های گوناگون یک شهر ، بازی خود را آغاز کنید و سپس یک ارتش قدرتمند از حیوانات گوناگون بسازید و به نبرد دشمن خود بروید . انجام دهندگان این بازی از کشور های گوناگون از جمله ایران می باشد و شما نیز می توانید یکی از آنها باشید . دوستداران بازی Clash of Clans این بازی زیبا را نیز دوست خواهند داشت .



Angry Gran Run 1.11.0.0 – بازی زیبای مادربزرگ عصبانی

Angry Gran Run3 Angry Gran Run 1.11.0.0   بازی زیبای مادربزرگ عصبانی

بازی Angry Gran Run ، یکی از محبوبترین بازی های موجود در گوگل پلی و انتخاب کاربران اندروید می باشد . داستان این بازی بدین ترتیب می باشد که ، مادربزرگ بازی ما ، دشمنانی دارد که باید با سرعت بسیار بالا ، از دست آنان فرار کند . البته بازی به همین سادگی هم نیست . بلکه موانع فراوانی سر راه شما وجود دارد و شما باید با فرار کردن در خیابان های شهر و کتک زدن دزد ها و دشمنان خود ، آنها را از میان بردارید . مادربزرگ داستان ما ، باتوجه به سن بالایی که دارد ،  دارای توانایی هایی مانند : سر خوردن ، انجام حرکات رزمی و آکروباتیک و … دارا می باشد .



دانلود بازی Grand Theft Auto III v1.1

 

Grand Theft Auto III را می توان انقلابی بزرگ در صنعت بازی های رایانه ای به شمار آورد. بازی که شاید اولین سری از نوع خود بود که توانست کاربران بی شماری به دست آورد. این بار این بازی بی نظیر را برای سیستم عامل آندروید آماده کرده ایم. می توانید با نصب این بازی بر روی گوشی، همانند کامپیوتر به انجام آن بپردازید. امکانات این نسخه همانند بازی کنسول PlayStaion و کامپیوتر است و هیچ تفاوتی با آنها ندارد. گیم دیتای این بازی به صورت جداگانه برای هفت مدل گوشی آندرویدی قرار داده شده است که با توجه به گوشی خود می توانید نسخه مناسب را دانلود کنید.



همکاری با ما (پست ثابت)

(بهترین انتخاب خدای اندروید)

(یک پیشنهاد ویژه)

(همکاری با ما برای همیشه)

سلام این سایت جدید افتتاح شده.اسمش خدای اندروید هست نیاز به نویسنده های ماهر داره

تا بتونه خودش رو بالا بکشه و معروف شه حتی ممکنه نویسندگان این سایت هم معروف بشن.

پس وقت تلف نکینید و در بخش نظرات ایمیل خودتونو بدید. تاعضوی از نویسندگان معروف و ماهر شوید.

در این سایت شما باید مطالب مربوط به اندروید مانند بازی نرم افزار تم لانچر و...را در سایت قرار بدید.

هم چنین میتوانید با گذاشتن مطالب بیشتر نیز رتبه ومقام نیز در سایت کسب کنید.

با تشکر مدیر سایت خدای اندورید(apk)

 

 



دانلود بازی Assassin's Creed 4 (پرچم دزدان دریایی)

 

دانلود بازی Assassin's Creed 4 (پرچم دزدان دریایی)

Assassin's Creed IV: Black Flag

(مخصوص کامپیوتر، نسخه فشرده شده BlackBox)

 

 

 

 

نسخه چهارم بازی Assassin's Creed که با نام Black Flag (پرچم دزدان دریایی) منتشر شده است، در واقع بازگشت به گذشته است.

 

شخصیت اصلی این نسخه، یک دزد دریایی به نام Edward Kenway است که همان پدربزرگ کانر (کاراکتر نسخه سوم این بازی) میباشد. داستان این بازی مربوط به دوره دزدان دریایی (قرن هفدهم)  است. در این دوره جنگ های بزرگی که در اروپا اتفاق افتاده بود به پایان رسیده و بعضی از سربازان برای به دست آوردن ثروت راهی دریاها شدند و به کشتی های دزدان دریایی پیوستند.

 

بازی Assassin's Creed IV : Black Flag با گرافیکی بسیار مطلوب تر از نسخه سوم و با خط داستانی جذاب منتشر شده است. مهارت های شمشیر زنی و جلوه های صوتی بازی نیز در این نسخه بهبود چشمگیری داشته است.



Clash of Clans

Clash of Clans Clash of Clans 6.108.5   بازی آنلاین و بسیار زیبای جنگ قبیله ها

{ محبوب ترین بازی آنلاین اندروید }

{ با بیش از ۵۰ میلیون کاربر }

{ پیشنهاد بسیار ویژه }

{ یکی از اعتیاد آورترین بازی های جهان }

{ تازه ترین ورژن موجود قرار داده شد }

{ امکان اجرا بوسیله ی هرنوع ارتباط اینترنتی مانند : Wi Fi , GPRS و… }

Clash of Clans نامی که احتمالا تابحال بسیار آنرا شنیده اید و یا خود یکی از بازیکنان پروپاقرص این بازی زیبا هستید . بازی آنلاینی که در آن باید همه ی تلاش خود را بکنید تا قدرت حاکم منطقه شوید تا دیگران فکر حمله به شما را از سرشان بیرون کنند . در این بازی ، هر کاربر یک سطح ( level ) ویژه به خود را از بازی دریافت می کند که این سطح نشان دهنده ی قدرت و همچنین پیشرفت کاربر در بازی می باشد . برخلاف بازی های آنلاین دیگر همچون تراوین ، در این بازی امکان حمله و غارت دهکده ی هر شخصی وجود ندارد . بلکه کاربر فقط می تواند به جنگ با هم سطحان خود بپردازد و نه بالاتر و نه پایین تر .



ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.