دانلود Angry Birds Epic 1.0.8

تبلیغات

دانلود Angry Birds Epic 1.0.8

دانلود Angry Birds Epic 1.0.8 نسخه جدید بازی پرندگان عصبانی به همراه دیتا برای اندروید

توجه : بازی آنلاین است و برای اجرا نیازمند به اینترنت است 

به همراه تریلری 4 مگابایتی و با کیفیت از بازی 

Angry Birds Epic سری جدید از بازی فوق العاده پرندگان عصبانی است که هم اکنون در Apktops به معرفی جدیدترین نسخه از آن می پردازیم . در این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی جنگ بین خوک ها و پرندگان عصبانی از طریق انواع و اقسام سلاح  و وسایل کشتار صورت می گیرد .

angry-birds-epic-1.0.8-.jpg

همچنین در این نسخه شاهد حضور انواع و اقسام مدل های خوک بر خلاف نسخه های قبلی که فقط یک نوع از این خوک ها وجود داشتند هستیم . بازی دارای گرافیک فوق العاده و گیم پلی بسیار عالیست که پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه نمایید .

 



دانلود مرورگر فایرفاکس ۳۰

Firefox10 Firefox v30.0

{ فایرفاکس ، دومین مرورگر محبوب اندروید در جهان }

{ پیشنهاد ویژه ی godapk به شما }

مرورگر Firefox Browser  که از قدیم و ندیم همیشه جزو یکی از سه مرورگر برتر جهان بوده ، یک مرورگر بسیار پرسرعت و عالی برای وب گردی در اینترنت بوسیله موبایل های هوشمند می باشد . اندروید فایرفاکس با بهینه سازی خودکار عکس ها و فریم سایت ها ( بدون کاهش کیفیت آنها ) ، امکان گردش و چرخش در وب را بصورت رایگان و با سرعت بالا برای شما فراهم می کند . همچنین ، این نرم افزار از نرم افزار اندروید ادوب فلش پلیر نیز پشتیبانی کرده و امکان پخش ویدیو ها و فیلم های آنلاین را برای شما فراهم می کند . همچنین ، این مرورگر قدرتمند ، امکان پشتیبانی از پروتوکل ها و نصب انواع پروکسی بروی مرورگر را دارا می باشد که کمتر مرورگری این امکان را دارد . افزونه های ویژه ی این مرورگر را می توان به آسانی بروی آن نصب کرد و از آنها استفاده کرد . در آپدیت این مرورگر ، HTML5 به زبان های برنامه نویسی تحت وب پشتیبانی شونده بوسیله این مرورگر افزوده شده و می توانید با بهترین کیفیت و سرعت این گونه سایت ها را باز نمائید . پشتیبانی کامل از پروتکل های HTTS , SSL , HTTP , MMS , FTP و … برای افزایش امنیت گردش شما در فضای مجازی ، از دیگر ویژگی مهم فایرفاکس است . شعار این برنامه در سیستم عامل اندروید ، پرسرعت ، هوشمند و پرامنیت می باشد که به راستی نیز همه ی این ویژگی ها را دارا می باشد .



SwiftKey Keyboard v5.0.0.72

SwiftKey%20Keyboard SwiftKey Keyboard v5.0.0.72

{ یکی از بهترین کیبورد های موجود با پشتیبانی کامل از زبان پارسی }

{ دارا بودن شکلک های اندرویدی }

{ دیکشنری و واژه نامه ی بسیار قدرتمند برای افزایش سرعت تایپ و کاهش اشتباه ها }

{ با امکان نصب آسان و جایگزینی با کیبورد اصلی }

{ پیشنهاد ویژه }

شاید یکی از کاستی ها یا کمی های برترین سیستم عامل موبایل ، اندروید ، را بتوان نداشتن برخی ویژگی ها در صفحه کلید یا کیبورد آن دانست . این کاستی ها را می توان با نرم افزار هایی مانند SwiftKey Keyboard که یک صفحه کلید بسیار قدرتمند با گرافیک و طراحی بسیار مناسب است ، جبران کرد . اپلیکیشن ، دارای سه پوسته ( تم ) بسیار زیبای غروب ، پیچک و ریگال می باشد که زیبایی آن را چندین برابر می کند . مهم ترین ویژگی این نرم افزار ، پشتیبانی کامل از زبان شیرین پارسی می باشد که این نرم افزار را مناسب برای پارسی زبانان می کند و امکان ارسال پیام با حروف گ ژ پ چ را به کاربر می دهد . همچنین می توانید از آن ، بعنوان و بجای کیبورد پیش فرض سیستم عامل اندروید استفاده کنید و در هنگام فرستادن پیام کوتاه یا ایمیل یا مکانهای گوناگون ، از این کیبود استفاده کنید . از دیگر زبان های قابل پشتیبانی در این اپلیکیشن ، می توان به : انگلیسی ( UK , US ) ، عربی ، فرانسوی ، آلمانی ، یونانی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، اسپانیایی ، ترکی و … اشاره نمود .



Final kick v1.0.8

Final kick1 Final kick v1.0.8

{ همراه با امکان انجام بازی بصورت چند نفره }

پنالتی همیشه یکی از هیجان انگیزترین بخش های بازی فوتبال می باشد . چراکه در مدت کمتر از ۵ یا ۱۰ دقیقه نتیجه ی بازی می تواند کاملا تغییر کند . حال تصور کنید که یک بازی بصورت اختصاصی برای زدن پنالتی ساخته شده باشد . بازی Final kick چنین بازی است که می توانید در آن با اتتخاب تیم خود و حریف خود ، به زدن پنالتی مشغول شوید . گرافیک این بازی بسیار بالا می باشد و چهره ی بازیکنان کاملا مشخص می باشد .

همچنین ، در این بازی امکان انجام بازی و زدن پنالتی بصورت چند نفره نیز فراهم شده است و شما می توانید با دوستانتان هیجان موجود در این بازی را برای خود چند برابر کنید و از بازی بیشتر لذت ببرید .



Azar – Video Chat & Call, Text v2.1.3

Azar Azar – Video Chat & Call, Text v2.1.3

روز به روز با پیشرفت و گسترش تکنولوژی ، راه های ارتباط تازه ای نیز بوجود می آید . یکی از رایج ترین این راه ها ، استفاده از مسنجر ها یا پیام رسان های رایگان می باشد که بوسیله ی آنها می توانید با یک ارتباط اینترنتی ، با دوستان خود در سراسر جهان ارتباط متنی ، صوتی و تصویری بصورت رایگان برقرار کنید . مسنجر Azar که با پیام Video Chat & Call, Text  با به عرصه ی رقابت با مسنجر های بزرگ گذاشته است ، در مدت بسیار کوتاهی توانسته است نزدیک به ۵ میلیون کاربر را به سوی خود جذب کند . کیفیت بالای تماس های صوتی و تصویری ، عدم داشتن لگ و گیر و … ویژگی هایی هستند که این مسنجر را هروز محبوبتر از دیروز می کند .



Cut the Rope HD v2.4

Cut%20the%20Rope Cut the Rope HD v2.4

Cut the Rope را به جرئت می توان گفت که یکی از برترین و زیباترین بازی های ساخته شده در جهان برای اندروید می باشد . گرافیک بسیار بالا و داستان بسیار زیبای بازی ، همه دست در دست هم داده اند تا این بازی نزدیک به ۵۰ میلیون طرفدار در سراسر جهان داشته باشد . داستان بازی مربوط به قورباغه ای می باشد که در هر مرحله در صفحه ی بازی ، یک آبنات وجود دارد و باید با برش طناب ها و استفاده از ابزار هایی که بازی در آن مرحله به شما داده است ، استفاده کنید تا بتوانید به مرحله های بعدی راه پیدا کنید . البته بازی به همین سادگی که گفته شد نمی  باشد و در هر جهان از بازی ، ابزار های تازه و جدیدی وجود دارد .

در آپدیت جدید این بازی ، تعداد مراحل به ۲۷۵ عدد افزایش پیدا کرده است و این همان چیزی است که طرفداران این بازی منتظر آن بودند . این بازی در ۱۱ جهان ( باکس ) گوناگون با شرایط و ویژگی های گوناگون انجام میشود . افزوده شدن شخصیت تازه علاوه بر همان قورباغه ی قبلی به همراه مراحل تازه ، در آپدیت تازه ی این بازی زیبای قابل مشاهده می باشد . تمامی دقت و تلاش خود را بکار گیرید تا بتوانید آبنات ها را از میان موانع دشوار همانند تیغ های بسیار تیز ، جریان های برق و ... گذر دهید . در مراحلی که عنکبوت ها وجود دارند ، باید تلاش کنید تا در کمترین زمان ممکن آبنبات را از روی طنابی که عنکبوت رو آن هست ، رها کنید ؛ درغیر اینصورت ، عنکبوت آبنبات را می دزدد و باید دوباره مرحله را انجام دهید.



Puzzle Alarm Clock PRO v2.0.52

Puzzle Alarm Clock Puzzle Alarm Clock PRO v2.0.52

{ اپلیکیشنی بسیار عالی که دیگر با ساعت خواب نمی مانید }

{ همراه با کرک برنامه در ادامه ی مطلب ، پایین صفحه }

بدون شک تابحال برای همه ی ما پیش آمده است که برای بیدار شدن خود ساعت بگذاریم و هنگامی که ساعت زنگ زد بیدار شویم ، آنرا خاموش کنیم و دوباره بخوابیم بدون اینکه متوجه شویم ! البته پیامد های پس از آن هم می تواند : از دست دادن جلسه ، امتحان ، کلاس ، کار و … باشد . Puzzle Alarm Clock PRO یک اپلیکیشن فوق العاده برای حل این مشکل می باشد . در این اپلیکیشن ، شما می توانید با تنظیم زمان مورد نظر ، کاملا بیدار شوید .( ولی چگونه ؟ ) . این برنامه ، هنگامی که زنگ گوشی شما را به صدا در می آورد ، یک پازل بسیار ساده هم روی صفحه ی نمایش به شما نشان می دهد .

شما تا زمانی که این پازل را حل نکنید ، نمی توانید صدای ساعت را قطع کنید . پازل های موجود شامل : معادله های بسیار ساده ی ریاضی ، پترن های حفظی و بازی های بازهم ساده می باشد تا دیگر کسی با خاموش کردن ساعت خود ، خواب نماند



Bike Race Pro v3.7.1

Bike%20Race%20Pro Bike Race Pro v3.7.1

{ نسخه بدون تبلیغات و در دسترس بودن همه ی مراحل }

{ افزوده شدن مراحل و بایک های جدید }

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به بازی های ورزشی و موتور کراس هستید ، این بازی بسیار عالی و زیبا برای شما مناسب است . Bike Race Pro Games که یک بازی موتور سواری است ، در هر مرحله چالش های گوناگونی برای شما تدارک دیده است که باید با استفاده از توانایی های خود این چالش ها را پشت سر بگذارید و به سطح بعدی بروید و مانع بعدی را تجربه کنید . گرچه شاید در نگاه نخست ، این بازی بسیار ساده و بچه گانه به دید برسد ؛ ولی هنگام انجام آن ، می توانید به هیجان بالای آن پی ببرید .  در بروزرسانی تازه ی این بازی زیبا ، سرعت بازی بسیار افزایش داشته است و در مجموع بازی بهبود زیادی یافته است . طراحی بازی بسیار ساده ولی سرگرم کننده و جذاب میباشد .



.