Rayman Fiesta Run v1.2.1

تبلیغات

Rayman Fiesta Run v1.2.1

Rayman Fiesta Run Rayman Fiesta Run v1.2.1

{ امتیاز بالای ۴.۵ از ۵ در گوگل پلی }

{ پیشنهاد ویژه }

Rayman Fiesta Run یک بازی ماجراجویی و سرگرم کننده و البته بسیار زیبا و پرگرافیک می باشد . در این بازی ، با شخص اصلی بازی ، ریمن ، همراه خواهیم شد که موجودی بسیار کنجکاو می باشد . وظیفه شما در این بازی این است که به او کمک کنید تا چالش های گوناگونی را تجربه کند و البته از آنها سالم و زنده ، بیرون آید . این بازی ، به مناسبت کریسمس ، حال و هوای کریسمسی به خود گرفته است و مراحل جذابی هم به آن افزوده شده است . این بازی ، در ۷۵ مرحله ی جذاب و نفس گیر انجام می شود و هم اکنون می توانید آخرین ورژن آنرا بوسیله ی دیتا از gogapk دریافت کنید .



دانلود بازی Ridge Racer Slipstream v2.0.3 + دیتا

Ridge Racer دانلود بازی Ridge Racer Slipstream v2.0.3 + دیتا

{ godapkاولین سایت ایرانی منتشر کننده ی بازی }

{ پیشنهاد بسیار ویژه }

{ گرافیک و گیم پلی خیره کننده }

{ همراه با دیتای کامل با لینک مستقیم }

{ تست شده بروی گلگسی نوت }

Ridge Racer Slipstream یک بازی فوق العاده زیبا برای اندروید با گیم پلی بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد . در این بازی که نزدیک به یک میلیون کاربر بروی اندروید دارد ، باید با انتخاب یک ماشین به رقابت با سایر رقبا بپردازید . بازی ، در شهر ها و مکان های مختلف جهان برگزار می شود و در هریک از مراحل کاربر می تواند نهایت هیجان را تجربه کند .

فرمان های کنترلی موجود در این بازی نیز بسیار ساده و قابل استفاده هستند و می توانید حتی در سخت ترین شرایط هم بخوبی از همه ی آنها بهره ی لازم را ببرید .



دانلود بازی ضربه پنالتی Final kick +اندروید

يكي از پر طرفدار ترين بازي هاي اندرويد



دانلود بازی Grand Theft Auto III v1.1

 

Grand Theft Auto III را می توان انقلابی بزرگ در صنعت بازی های رایانه ای به شمار آورد. بازی که شاید اولین سری از نوع خود بود که توانست کاربران بی شماری به دست آورد. این بار این بازی بی نظیر را برای سیستم عامل آندروید آماده کرده ایم. می توانید با نصب این بازی بر روی گوشی، همانند کامپیوتر به انجام آن بپردازید. امکانات این نسخه همانند بازی کنسول PlayStaion و کامپیوتر است و هیچ تفاوتی با آنها ندارد. گیم دیتای این بازی به صورت جداگانه برای هفت مدل گوشی آندرویدی قرار داده شده است که با توجه به گوشی خود می توانید نسخه مناسب را دانلود کنید.



همکاری با ما (پست ثابت)

(بهترین انتخاب خدای اندروید)

(یک پیشنهاد ویژه)

(همکاری با ما برای همیشه)

سلام این سایت جدید افتتاح شده.اسمش خدای اندروید هست نیاز به نویسنده های ماهر داره

تا بتونه خودش رو بالا بکشه و معروف شه حتی ممکنه نویسندگان این سایت هم معروف بشن.

پس وقت تلف نکینید و در بخش نظرات ایمیل خودتونو بدید. تاعضوی از نویسندگان معروف و ماهر شوید.

در این سایت شما باید مطالب مربوط به اندروید مانند بازی نرم افزار تم لانچر و...را در سایت قرار بدید.

هم چنین میتوانید با گذاشتن مطالب بیشتر نیز رتبه ومقام نیز در سایت کسب کنید.

با تشکر مدیر سایت خدای اندورید(apk)

 

 



Grand Theft Auto: San Andreas v1.01 + data

GTA-San-Andreas

پیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

 ۵ سال پیش ، کار جانسون برای فرار از فشار های روانی که در زندگی اش وجود داشت از شهر خود لوس سانتوس گریخته و به سن آندریاس گام گذاشت غافل از آنکه این شهر ، خود مکانی خطرناک تر و پر از دردسر برای او خواهد بود . جایی که تمامی نقاط آن را گنگستر ها و مواد فروشان به تصرف خود در آورنده اند ؛ جایی که میلیونر ها و حتی ستارگان فیلم ها در فساد غوطه ور بوده اند .

اکنون دهه ۹۰ است و کارل به خانه بازگشته . مادرش به قتل رسیده و خانواده و بچه محل هایش با سیاه بختی هایی بزرگ رو به رو شده اند و اکنون این وظیفه CJ است که به نجات خانواده شتافته و کنترل خیابان های سن آندریاس را بر عهده بگیرد .

Grand Theft Auto: San Andreas یکی از محبوب ترین و موفق ترین بازی های کامپیوتری در طول تاریخ است که از سوی کمپانی Rockstar ارایه گردیده است و با ورود به اندروید ، اکنون لقب بزرگ ترین بازی Open-World دنیای اندروید را نیز به خود اختصاص داده است ؛ جایی که می توانید در آن آزادانه به گشت و گذار پرداخته و ماموریت های از پیش تعیین شده را با موفقیت پشت سر بگذارید . این بازی با بیش از ۷۰ ساعت گیم پلی خود می تواند تا مدت ها شما را به خود سرگرم بسازد .



Grand Theft Auto: Vice City v1.0 + data

Grand-Theft-Auto-Vice-City

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 

بدون شک Grand Theft Auto: Vice City یکی از ماندگارترین بازی های کامپیوتری می باشد که تا کنون ساخته شده است . در این بازی که به GTA 4 نیز شهرت دارد شما نقش یک مزدور را ایفا می کنید که در قبال دریافت پول به ماموریت هایی که برای او تعیین شده است می رود . یکی از ویژگی هایی که باعث گردید جی تی ای به محبوبیت بالایی دست پیدا کند قابلیت گشت و گذار آزادانه در محیط شهر با قابلیت انجام کارهای مختلف نظیر سوار شدن بر ماشین و موتور و … و در کنار مراحلی که به صورت ماموریت گنجانده شده بود . این بازی پس از موفقیت های فراوان در کنسول های مختلف و البته کامپیوتر ، اکنون آماده شده است تا کاربران اندروید را نیز برای مدت زیادی به خود مشغول کند . اگر شما نیز در گذشته از انجام این بازی لذت برده اید حتما هم اکنون می تواند یک حس نوستالژیک برایتان داشته باشد و اگر تا کنون موفق به انجامش نشده اید ، حتما پیشنهاد می کنیم آن را تجربه کنید .

این ویرایش نیز همانند Grand Theft Auto III که پیشتر در اندرویدها قرار گرفته بود به صورت کامل بوده و تنها تغییرات انجام شده بر روی آن به منظور سازگاری با با اندروید می باشد .



ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.