Cut the Rope HD v2.4

تبلیغات

Cut the Rope HD v2.4

Cut%20the%20Rope Cut the Rope HD v2.4

Cut the Rope را به جرئت می توان گفت که یکی از برترین و زیباترین بازی های ساخته شده در جهان برای اندروید می باشد . گرافیک بسیار بالا و داستان بسیار زیبای بازی ، همه دست در دست هم داده اند تا این بازی نزدیک به ۵۰ میلیون طرفدار در سراسر جهان داشته باشد . داستان بازی مربوط به قورباغه ای می باشد که در هر مرحله در صفحه ی بازی ، یک آبنات وجود دارد و باید با برش طناب ها و استفاده از ابزار هایی که بازی در آن مرحله به شما داده است ، استفاده کنید تا بتوانید به مرحله های بعدی راه پیدا کنید . البته بازی به همین سادگی که گفته شد نمی  باشد و در هر جهان از بازی ، ابزار های تازه و جدیدی وجود دارد .

در آپدیت جدید این بازی ، تعداد مراحل به ۲۷۵ عدد افزایش پیدا کرده است و این همان چیزی است که طرفداران این بازی منتظر آن بودند . این بازی در ۱۱ جهان ( باکس ) گوناگون با شرایط و ویژگی های گوناگون انجام میشود . افزوده شدن شخصیت تازه علاوه بر همان قورباغه ی قبلی به همراه مراحل تازه ، در آپدیت تازه ی این بازی زیبای قابل مشاهده می باشد . تمامی دقت و تلاش خود را بکار گیرید تا بتوانید آبنات ها را از میان موانع دشوار همانند تیغ های بسیار تیز ، جریان های برق و ... گذر دهید . در مراحلی که عنکبوت ها وجود دارند ، باید تلاش کنید تا در کمترین زمان ممکن آبنبات را از روی طنابی که عنکبوت رو آن هست ، رها کنید ؛ درغیر اینصورت ، عنکبوت آبنبات را می دزدد و باید دوباره مرحله را انجام دهید.



Moy 2 v1.6 – بازی حیوان خانگی موی

Moy2 Moy 2 v1.6   بازی حیوان خانگی موی

 

Moy 2 ورژن دوم از بازی محبوب Moy با نزدیک به ۵۰ میلیون کاربر بروی اندروید می باشد . این بازی ، گیم پلی و موضوعی کاملا مشابه Pou را دارد . در این بازی ، شما باید به شخصیت بازی ، موی ، رسیدگی کنید . به او غذا دهید ، او را بخوابانید ، با او بازی کنید ، او را بیرون ببرید و … . این بازی در زمان واقعی رخ میدهد و دائما باید به موی رسیدگی کنید . با پیشرفته در بازی ، می توانید آپگرید های موجود را خریداری کنید .



Angry Birds Star Wars II Premuim v1.5.1 – پرندگان خشمگین جنگ ستارگان

Angry Birds Star Wars Angry Birds Star Wars II Premuim v1.5.1   پرندگان خشمگین جنگ ستارگان

{ پیشنهاد ویژه ی ما به شما }

{ ریلیز اختصاصی ورژن ۱.۵.۱ بعنوان نخستین وبسایت ایرانی }

{ ورژن پرمیوم بازی با حجم ۷۴ مگابایت برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی }

Angry Birds Star Wars II یکی از تازه ترین تولیدات کمپانی بزرگ Rovio می باشد که در میان کاربران اندروید هم بسیار جای خود را پیدا کرده است . در این بازی ، بیننده ی جنگ میان پرندگان خشمگین و خوک های بد ذات بروی سایر سیاره ها و ستاره ها خوهیم بود . با قوانینی تازه مانند جاذبه ! البته در این راه ، کمک های تازه ای نیز افزوده شده است . مانند : نمایش محل برخورد پرندگان با برسی جاذبه ، سرعت ، نشانه گیری شما به خوک ها و دیگر ویژگی های تازه ای که بازی را بسیار هیجان انگیز و زیبا کرده است . در ورژن آپدیت شده ی بازی ، در مراحل تازه و جدید ، سورپرایز های بسیار بزرگی منتظر شما می باشد . افزوده شدن شخصیت های جدید به بازی تا افزوده شدن ویژگی های جدید از جمله ی این چالش های هیجان انگیز می باشد . سایت رویوو ، از تقریبا ۲ ماه پیش ، قول ارائه ی ورژنی کامل متفاوت ( ورژن ۲ ) از این بازی زیبا را در تاریخ ۱۹ سپتامبر داده بود . از ۱۰ روز پیش نیز شمارش معکوس در صفحه ی فیسبوک این کمپانی برای ارائه ی این بازی ، آغاز شده بود . این بازی تاکنون و در ساعات نخستین ارائه ی آن ، امتیاز فوقالعاده بالای ۴.۹/۵ را دریافت کرده است . به شما کاربران ای پی کی نیوز ، پیشنهاد میکنیم که این بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید . در هر آپدیت از بازی ، شخصیت ها و مراحل تازه ی بسیار جذابی افزوده میشوند . پس اگر از ورژن اولیه این بازی خوشتان آمده است ، آپدیت هایی مانند این نیز شما را خوشنود خواهد نمود .



دانلود بازی Angry Birds Go! 1.3.0 + 1.3.2 Mod

 

{ تازه ترین متفاوت ترین و زیباترین ارائه از سری بازی های پرندگان خشمگین }

{ پیشنهاد ویژه ی godapk به شما }

{ حجم دیتای بازی بصورت فشرده شده فقط ۵۶ مگابایت می باشد }

{ورژن فایل معمولی : ۱.۳.۰ }

{ ورژن فایل مود شده : ۱.۳.۲ }

!Angry Birds Go جدیدترین تولید کمپانی رویوو از سری بازی های محبوب پرندگان خشمگین می باشد . در این بازی ، محیط و موضوعی کاملا گوناگون از بازی های دیگر این سری دیده میشود . در “پرندگان خشمگین حرکت” ، شما در یک جزیره ی پر از خوک های بدذاتی هستید که همه ی داستان درباره ی آنهاست و شما باید با آنها رقابت های ماشینی سخت و دشواری را داشته باشید . این بازی نیز سایر دیگر بازی های این کمپانی ، دارای گرافیک بسیار خوبی می باشد و کاربران نباید آنرا از دست بدهند . بازی پرندگان خشمگین ” گو ” نخستین بازی سه بعدی و دیتا دار از سری بازی های پرندگان خشمگین می باشد .



Pou v1.4.42 – بازی پو

Pou Pou v1.4.42   بازی پو

{ پیشنهاد ویژه ی خدای اندروید به شما }

{ یکی از زیباترین و اعتیاد آور ترین بازی های اندروید در جهان با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر و امتیاز ۴.۴ }

{پست به آخرین ورژن موجود از بازی آپدیت شد }

{ بروزرسانی هفتگی }

{ انتشار اختصاصی ورژن ۱.۴.۴۲ برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی }

بازی Pou  یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده و البته محبوب برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی زیبا ، شما مسئولیت نگهداری از حیوان خانگی ( Pet ) خود را دارید و باید همانند کودک خود از او مراقبت کنید و او را با کارهای گوناگون سرگرم کنید . به او غذا بدهید ، با او بازی های گوناگون انجام دهید و او را بزرگ کنید تا بتوانید در بازی پیشرفت کنید . این بازی ، بروی پیش از ۱۵۰ میلیون دستگاه اندروید نصب شده است که این رقم ، نشان دهنده ی زیبایی و علاقه کاربران به بازی می باشد . در این بازی ، باید روزانه کارهای گوناگونی انجام دهید . برای مثال ، امروز به او غذا بدهید و چند ساعت بعد او را به حمام ببرید . بازی پو ، در زمان حقیقی انجام میگیرد و باید در قسمت های گوناگون روز ، به حیوان خانگی خود رسیدگی کنید و با او بازی کنید یا به او خوراکی بدهید . نیاز های پو ، در قسمت اطلاعیه های اندروید ( notification bar ) نمایان می شود . وجود شخصیت های گوناگون در این بازی ، رنگی تازه به آن بخشیده و کاربر را با چالش های تازه روبرو میکند .



Castle Clash v1.2.47 – بازی آنلاین و بسیار زیبای حمله به دژ

Castle Clash Castle Clash v1.2.47   بازی آنلاین و بسیار زیبای حمله به دژ

{ جزو ۵ بازی برتر آنلاین اندروید }

{ پیشنهاد بسیار ویژه }

{ این بازی با اینترنت موبایل ( GPRS ) و سرعت ۱۲۸ به بالا قابل انجام می باشد }

{ به آخرین ورژن بروزرسانی شد }

Castle Clash یا نابودی دژ ، نام یکی از زیباترین بازی های استراتژیک و آنلاین اندروید می باشد . در این بازی ، باید همه ی ارتش خود را آماده کنید تا بتوانید دشمنان خود را شکست دهید و پیروز شوید . در ابتدا شما باید با ساخت قسمت های گوناگون یک شهر ، بازی خود را آغاز کنید و سپس یک ارتش قدرتمند از حیوانات گوناگون بسازید و به نبرد دشمن خود بروید . انجام دهندگان این بازی از کشور های گوناگون از جمله ایران می باشد و شما نیز می توانید یکی از آنها باشید . دوستداران بازی Clash of Clans این بازی زیبا را نیز دوست خواهند داشت .



Angry Gran Run 1.11.0.0 – بازی زیبای مادربزرگ عصبانی

Angry Gran Run3 Angry Gran Run 1.11.0.0   بازی زیبای مادربزرگ عصبانی

بازی Angry Gran Run ، یکی از محبوبترین بازی های موجود در گوگل پلی و انتخاب کاربران اندروید می باشد . داستان این بازی بدین ترتیب می باشد که ، مادربزرگ بازی ما ، دشمنانی دارد که باید با سرعت بسیار بالا ، از دست آنان فرار کند . البته بازی به همین سادگی هم نیست . بلکه موانع فراوانی سر راه شما وجود دارد و شما باید با فرار کردن در خیابان های شهر و کتک زدن دزد ها و دشمنان خود ، آنها را از میان بردارید . مادربزرگ داستان ما ، باتوجه به سن بالایی که دارد ،  دارای توانایی هایی مانند : سر خوردن ، انجام حرکات رزمی و آکروباتیک و … دارا می باشد .



همکاری با ما (پست ثابت)

(بهترین انتخاب خدای اندروید)

(یک پیشنهاد ویژه)

(همکاری با ما برای همیشه)

سلام این سایت جدید افتتاح شده.اسمش خدای اندروید هست نیاز به نویسنده های ماهر داره

تا بتونه خودش رو بالا بکشه و معروف شه حتی ممکنه نویسندگان این سایت هم معروف بشن.

پس وقت تلف نکینید و در بخش نظرات ایمیل خودتونو بدید. تاعضوی از نویسندگان معروف و ماهر شوید.

در این سایت شما باید مطالب مربوط به اندروید مانند بازی نرم افزار تم لانچر و...را در سایت قرار بدید.

هم چنین میتوانید با گذاشتن مطالب بیشتر نیز رتبه ومقام نیز در سایت کسب کنید.

با تشکر مدیر سایت خدای اندورید(apk)

 

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.