یاد اوری زمان قرض

تبلیغات

یاد اوری زمان قرض

یادآوری زمان قرص با MediSafe Meds & Pill Reminder

کسب امتیاز 4.5 در گوگل پلی

MediSafe Meds & Pill Reminder نام برنامه ای مناسب برای کسانی می باشد که در خانه مریض دارند. این نرم افزار دارای ظاهری جذاب کاربردی ساده می باشد که با استفاده از ان علاوه بر دسترسی به نکات پزشکی و سلامت، همچنین می توانید استفاده های بسیار بیشتری داشته باشید.



tinyCam Monitor PRO for IP Cam 6.4.1 دانلود نرم افزار مدیریت دوربین های مداربسته

tinyCam-Monitor

برنامه مدی

ریت دوربین مداربسته tinyCam Monitor

 

فروش با قیمت 3.9 دلار در گوگل پلی

 

کسب امتیاز 4.5 در سایت پلی استور

 

نسخه Pro برنامه

 

شاید شما نیز در محل کار خود یا در خانه تان از دوربین های مداربسته استفاده کرده باشید. این روزها استفاده از دوربین های مداربسته بسیار رواج یافته است و افراد جهت تامین امنیت معمولا از دوربین های مداربسته استفاده می کنند. اما شاید برایتان پیش آمده باشد که قصد سفر به جایی داشته باشید و خواهان کنترل دوربین های خود از راه دور باشید تا در نبود خودتان امکان نظارت بر تصاویر دوربین ها را داشته باشید. برنامه tinyCam Monitor PRO for IP Cam می تواند چنین امکانی را برایتان فراهم کند تا از راه دور بر روی دوربین هایی که وصل کرده اید نظارت داشته باشید.

 

 



LEDBlinker Notifications

جدیدترین نسخه LED Blinker Notifications اندروید

LEDBlinker Notifications که در این پست از سایت godapk به معرفی نسخه Pro آن می پردازیم یک نرم افزار بسیار جالب برای گوشی های اندروید مخصوصا برای سری خانواده Galaxy کمپانی سامسونگ که فاقد LED هستند می باشد که توسط آن این امکان در اختیارتان قرار می گیرد که از آخرین رخدادهای موجود در گوشی اندرویدی خود ( تماس ها و اس ام اس های از دست رفته و …. ) توسط یک LED مجازی بر روی صفحه نمایش با خبر شوید .

در لیست ساپورت این نرم افزار نیز تعداد زیادی نرم افزار قرار دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم . ساختار کلی برنامه به این صورت است که هنگامی که برای گوشی اندرویدی تان رخداد جدیدی اتفاق می افتد این رخداد توسط LEDBlinker به صورت خانه های رنگی بر روی صفحه نمایش گوشی اندرویدی شما نقش می بندد.



Phrasebook-logo Phrasebook PRO 1.78 Patched دانلود برنامه عبارات مخصوص سفر برای اندروید

مجموعه عبارات کاربردی برای سفر Phrasebook

فروش با قیمت 6.99 دلار در پلی استور

نسخه کامل و خریداری شده برنامه

قابل استفاده در سفر به کشورهای خارجی

شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که به کشوری خارجی سفر کرده اید اما به دلیل آشنایی نداشتن با زبان آن کشور، با مشکل مواجه شده اید و نتوانسته اید با افرادی که در آن کشور وجود دارند ارتباط برقرار کرده باشید. به ویژه اگر به رستوران، مطب پزشک، مغازه، هتل، سفارش غذا و … مراجعه کرده باشید، در صورتی که با زبان آنها آشنایی نداشته باشید به طور حتم با مشکل مواجه خواهید شد.



SwiftKey Keyboard v5.0.0.72

SwiftKey%20Keyboard SwiftKey Keyboard v5.0.0.72

{ یکی از بهترین کیبورد های موجود با پشتیبانی کامل از زبان پارسی }

{ دارا بودن شکلک های اندرویدی }

{ دیکشنری و واژه نامه ی بسیار قدرتمند برای افزایش سرعت تایپ و کاهش اشتباه ها }

{ با امکان نصب آسان و جایگزینی با کیبورد اصلی }

{ پیشنهاد ویژه }

شاید یکی از کاستی ها یا کمی های برترین سیستم عامل موبایل ، اندروید ، را بتوان نداشتن برخی ویژگی ها در صفحه کلید یا کیبورد آن دانست . این کاستی ها را می توان با نرم افزار هایی مانند SwiftKey Keyboard که یک صفحه کلید بسیار قدرتمند با گرافیک و طراحی بسیار مناسب است ، جبران کرد . اپلیکیشن ، دارای سه پوسته ( تم ) بسیار زیبای غروب ، پیچک و ریگال می باشد که زیبایی آن را چندین برابر می کند . مهم ترین ویژگی این نرم افزار ، پشتیبانی کامل از زبان شیرین پارسی می باشد که این نرم افزار را مناسب برای پارسی زبانان می کند و امکان ارسال پیام با حروف گ ژ پ چ را به کاربر می دهد . همچنین می توانید از آن ، بعنوان و بجای کیبورد پیش فرض سیستم عامل اندروید استفاده کنید و در هنگام فرستادن پیام کوتاه یا ایمیل یا مکانهای گوناگون ، از این کیبود استفاده کنید . از دیگر زبان های قابل پشتیبانی در این اپلیکیشن ، می توان به : انگلیسی ( UK , US ) ، عربی ، فرانسوی ، آلمانی ، یونانی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، اسپانیایی ، ترکی و … اشاره نمود .



Puzzle Alarm Clock PRO v2.0.52

Puzzle Alarm Clock Puzzle Alarm Clock PRO v2.0.52

{ اپلیکیشنی بسیار عالی که دیگر با ساعت خواب نمی مانید }

{ همراه با کرک برنامه در ادامه ی مطلب ، پایین صفحه }

بدون شک تابحال برای همه ی ما پیش آمده است که برای بیدار شدن خود ساعت بگذاریم و هنگامی که ساعت زنگ زد بیدار شویم ، آنرا خاموش کنیم و دوباره بخوابیم بدون اینکه متوجه شویم ! البته پیامد های پس از آن هم می تواند : از دست دادن جلسه ، امتحان ، کلاس ، کار و … باشد . Puzzle Alarm Clock PRO یک اپلیکیشن فوق العاده برای حل این مشکل می باشد . در این اپلیکیشن ، شما می توانید با تنظیم زمان مورد نظر ، کاملا بیدار شوید .( ولی چگونه ؟ ) . این برنامه ، هنگامی که زنگ گوشی شما را به صدا در می آورد ، یک پازل بسیار ساده هم روی صفحه ی نمایش به شما نشان می دهد .

شما تا زمانی که این پازل را حل نکنید ، نمی توانید صدای ساعت را قطع کنید . پازل های موجود شامل : معادله های بسیار ساده ی ریاضی ، پترن های حفظی و بازی های بازهم ساده می باشد تا دیگر کسی با خاموش کردن ساعت خود ، خواب نماند



Kik Messenger v8.3.6.89 – مسنجر کیک

Kik Messenger Kik Messenger v7.2.2.99   مسنجر کیک

(جدید ترین نسخه)

Kik Messengerمسنجری بسیار باکیفیت و قدرتمند است که البته بیش از یک مسنجر می باشد . چراکه بوسیله ی این اپلیکیشن ، می توانید به مرورگری وب نیز بپردازید ! کیک مسنجر ، مسنجری با امکان فرستادن و دریافت پیام از دوستان می باشد . در این مسنجر ، با ساخت یک نام کاربری – بدون استفاده از شماره تلفن همراه شما و تنها با استفاده از یوزرنیم اکانت- می توانید با امنیتی بالا با دوستان خود گفتگو کنید .



Tango Messenger v3.8.90488 – مسنجر تنگو

Tango Tango Messenger v3.7.90488   مسنجر تنگو

{ برنده جایزه ” برترین اپلیکیشن ارتباطی ” سال ۲۰۱۳ }

{ یکی از بهترین جایگزین ها برای مسنجر ویچت }

{ وجود قسمت New Feeds برای نمایش تازه ترین اشتراک گذاری های دوستان }

{ امکان نمایش پنجره ی چت در قسمتی از تصویر }

این روزها که گوشی های هوشمند آرام آرام درحال گرفتن جای همه چیز ازجمله : کامپیوتر ، تلفن ، ابزار موسیقی و … هستند ، بازار اپلیکیشن های ارتباطی رایگان نیز بسیار داغ و پرطرفدار می باشد . اینگونه اپ ها ، بدلیل امکان برقرار تماس های صوتی ، تصویری و امکان ارسال پیام بصورت رایگان ، بسیار ابزار خوبی برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان می باشد . Tango Messenger ( مسنجر تنگو یا تانگو ) یکی از این برنامه های محبوب برای برقراری تماس های صوتی و تصویری و البته ارسال پیام یا IM می باشد . مسنجر تنگو ، دارای نزدیک به ۳۰۰ میلیون کاربر بروی اندروید می باشد که میلیون ها پیام در لحظه برای یکدیگر می فرستند .



ليست صفحات
تعداد صفحات : 6
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
.