خدای اندروید(apk)

تبلیغات

دانلود Relax Rain – Nature sounds v4.0.2 برنامه صداهای آرامش بخش!

صداهای آرامش بخش طبیعت Relax Rain – Nature sounds

نسخه Ad Free

کسب امتیاز 4.4 در گوگل پلی

گوش دادن به صداهای آرامش بخش همانطور که از نامشان نیز پیداست می تواند سبب ایجاد آرامش در افراد شوند. اگر شما نیز از علاقه مندان به صداهای آرامش بخش هستید توصیه می کنیم به هیچ وجه Relax Rain – Nature sounds را از دست ندهید. این نرم افزار مجموعه ای از زیباترین صداهای آرامش بخش طبیعت می باشد که می توانید به آنها گوش دهید یا برای زنگ گوشی و یا به عنوان زنگ هشدار گوشی (آلارم) آن را قرار دهید.



Kill Shot Bravo logo Kill Shot Bravo 1.3 دانلود بازی شلیک مرگبار براوو برای اندروید + مود

بازی فوق العده زیبا و مهیج Kill Shot Bravo

نسخه معمولی + نسخه مود شده

گرافیک زیبا با گیم پلی چالش بر انگیز

بیش از 5,000,000 نصب فعال در گوگل پلی

با کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

بازی Kill Shot Bravo یکی از برترین بازی های تیراندازی منتشر شده برای اندروید می باشد که بر روی موبایل ها و تبلت ها اجرا می شود ! این در این بازی شما خودتان را با تفنگ های اسنایپری مرگبار ,سلاح های سبک و سنگین , تیر بار ها و اخرین تجهیزات جنگی مسلح خواهید کرد تا ماموریت ها و مبارزه خود را در عمق مناطق دشمن به پایان برسانید ! بازی شلیک مرگبار براوو از ماموریت ها مراحل بسیار زیبا و مهیجی تشکیل شده که شما را به چالش خواهد کشید !



LEDBlinker Notifications

جدیدترین نسخه LED Blinker Notifications اندروید

LEDBlinker Notifications که در این پست از سایت godapk به معرفی نسخه Pro آن می پردازیم یک نرم افزار بسیار جالب برای گوشی های اندروید مخصوصا برای سری خانواده Galaxy کمپانی سامسونگ که فاقد LED هستند می باشد که توسط آن این امکان در اختیارتان قرار می گیرد که از آخرین رخدادهای موجود در گوشی اندرویدی خود ( تماس ها و اس ام اس های از دست رفته و …. ) توسط یک LED مجازی بر روی صفحه نمایش با خبر شوید .

در لیست ساپورت این نرم افزار نیز تعداد زیادی نرم افزار قرار دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم . ساختار کلی برنامه به این صورت است که هنگامی که برای گوشی اندرویدی تان رخداد جدیدی اتفاق می افتد این رخداد توسط LEDBlinker به صورت خانه های رنگی بر روی صفحه نمایش گوشی اندرویدی شما نقش می بندد.



DomiNations 3.1.310 دانلود بازی استراتژیک سلطنت + مود برای اندروید

بازی آنلاین سلطنت DomiNations

با کسب امتیاز 4.3 در گوگل پلی

بازی استراتژیک آنلاین

نسخه معمولی

توجه: دیتای این بازی می بایست از طریق خود بازی دریافت شود.

این روزها بازار بازی های استراتژیک آنلاین گرم است. بازی های استراتژیکی مانند جنگ قبلیه ها، های دی، بوم بیچ و … که توانسته اند به خوبی جای خود را در میان کاربران باز کنند و طرفداران بسیار زیادی نیز به دست بیاورند. از این رو استودیوهای بازیسازی مختلفی اقدام به انتشار بازی های استراتژیک آنلاین نموده اند تا به این ترتیب بتوانند بازی خود را در میان کاربران جا انداخته و به محبوبیت برسند. بسیاری از این بازی ها به تقلید از بازی های محبوب، دارای سبک تکراری هستند و همین موضوع باعث می شود تا نتوانند به موفقیت برسند. اما بسیاری دیگر از همین بازی های استراتژی آنلاین دارای سبک و داستانی جدید هستند که در نهایت رضایت کاربر را به دست خواهند آورد. این بار در سایت ApkTops یکی از همین بازی ها با نام DomiNations را برایتان آماده کرده ایم که توانسته است نظرات کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند.

 



Phrasebook-logo Phrasebook PRO 1.78 Patched دانلود برنامه عبارات مخصوص سفر برای اندروید

مجموعه عبارات کاربردی برای سفر Phrasebook

فروش با قیمت 6.99 دلار در پلی استور

نسخه کامل و خریداری شده برنامه

قابل استفاده در سفر به کشورهای خارجی

شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که به کشوری خارجی سفر کرده اید اما به دلیل آشنایی نداشتن با زبان آن کشور، با مشکل مواجه شده اید و نتوانسته اید با افرادی که در آن کشور وجود دارند ارتباط برقرار کرده باشید. به ویژه اگر به رستوران، مطب پزشک، مغازه، هتل، سفارش غذا و … مراجعه کرده باشید، در صورتی که با زبان آنها آشنایی نداشته باشید به طور حتم با مشکل مواجه خواهید شد.



Photo-Grid-logo Photo Grid 5.151 Ad-Free دانلود نرم افزار ساخت آلبوم عکس در اندروید

برنامه ساخت آلبوم عکس حرفه ای Photo Grid

بیش از 500 میلیون دانلود از گوگل پلی با کسب امتیاز 4.5

دارای افکت و فریم های بسیار شکیل و منحصر به فرد

پیشنهاد بسیار ویژه سایت godapk

Photo Grid را می توان از جمله بهترین و قدرتمندترین ترین نرم افزارها در زمینه ویرایش تصاویر و همچنین ساخت آلبوم عکس برای گوشی های اندروید به حساب آورد که امکاناتی بسیار عالی و کم نظیر را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال امکانات جدید و منحصر به فرد می باشند، گزینه ای مناسب می باشد.



ليست صفحات
تعداد صفحات : 20
.