خدای اندروید(apk)

تبلیغات

دانلود کتاب نهج البلاغه برای موبایل (اندروید) - نسخه 2.5

دانلود کتاب نهج البلاغه برای موبایل (اندروید) - نسخه 2.5

(دانلود اختصاصی از خدای اندروید)

 

nahjolbalaghe_android.jpg

 

 

نهج البلاغه، کتابی ارزشمند برای مسلمانان و مخصوصا شیعیان است. این کتاب حاوی درس های آموزنده ای برای زندگی است و میتواند سرمشقی برای زندگی سعادتمند تر باشد.

 

در این مطلب، نرم افزار نهج البلاغه نسخه 2.5 مخصوص موبایل های اندروید را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار حاوی حکمت ها، خطبه ها، و نامه های حضرت علی (ع) به همراه ترجمه فارسی آنها میباشد.



دانلود نرم افزار مفاتیح الجنان برای موبایل (اندروید)

دانلود نرم افزار مفاتیح الجنان برای موبایل (اندروید)

(دانلود اختصاصی ازخدای اندروید)

 

mafatih.android.jpg

 

 

کتاب ارزشمند مفاتیح الجنان حاوی مجموعه ای از ادعیه، مناجات، و ذکرهای مختلف است که توسط مرحوم شیخ عباس قمی گردآوری شده است.

 

در این مطلب، نرم افزار مفاتیح الجنان مخصوص موبایل های اندرویدی را برای شما آماده کرده ایم تا در هر زمان به راحتی بتوانید به ادعیه مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.



App 2 SD 3.2 Android

انتقال برنامه ها و بازی های نصب شده اندروید، از حافظه داخلی به کارت حافظه

App 2 SD 3.2 Android

 

 

 

 

یکی از مشکلات رایج کاربران موبایل های اندروید، پر شدن حافظه داخلی موبایل است. زیرا به صورت پیش فرض همه بازی ها و نرم افزارها در حافظه داخلی گوشی نصب میشوند و امکان نصب آنها بر روی کارت حافظه (SD Memory) وجود ندارد.

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای نصب یک بازی پرحجم مجبور شده اید یک بازی دیگر را Uninstall کنید تا فضای کافی داشته باشید.

 

اما خبر خوب اینکه نرم افزاری وجود دارد که میتواند نرم افزارها و بازی های نصب شده را به کارت حافظه منتقل کند. و به این ترتیب فضای بسیار زیادی از حافظه داخلی موبایل شما آزاد میشود.

 

 



دانلود پخش کننده موسیقی برای اندروید MAVEN Music Player 1.3 Android

دانلود پخش کننده موسیقی برای اندروید

MAVEN Music Player 1.3 Android

 

 

 

 

در روزهای گذشته چند نرم افزار پخش کننده (پلیر) موسیقی برای اندروید به شما معرفی کردیم. در این نرم افزار هم قصد داریم یک موزیک پلیر جدید و حرفه ای مخصوص سیستم عامل اندروید را به شما معرفی کنیم. این نرم افزار بر روی موبایل و تبلت های اندرویدی قابل استفاده است.

 

اپلیکیشن MAVEN Music Player نسبت به سایر پلیرهای اندرویدی سابقه کمتری دارد. اما محیط بسیار زیبا و امکانات فوق العاده آن باعث محبوبیت سریع این اپلیکیشن شده است.

 

در این مطلب میتوانید نسخه جدید این پخش کننده آهنگ را دانلود کنید.



ليست صفحات
تعداد صفحات : 20
صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 ... 20 صفحه بعد
.